Wednesday, August 14, 2013

salam aidilfitri

Assalamualaikum ! heyy youu lama sangat tak update. by the way nak story dekat sini banyak benda tapi semua tu tak mampu ditulis. hanya mampu melihat dashboard. gituhhhh.

happy Eid Mubarak !
Salam Aidilfitri !
Selamat Hari Raya Aidilfitri !
Kullu 'Am wa antum bikhoir ! 
semoga amalan kita dalam bulan Ramadhan lalu diterima Allah. aminnn.

Actually bulan puasa hari tu aku bekerja. yess bekerja. seperti yang aku story dalam entry yang dulu-dulu, aku kerja dekat bazar Ramadhan tolong my makcik. and it was very tired mehh. super duper penat. sebab aku kerja dari pagi. tolong buat kuih sekali. petang pulak stay dekat bazar jual kuih. balik rasa macam nak pengsan tapi wat lek je. Cik Kode kan kuat. kena tunjuk tough depan mak dengan ayah. teeheeee.

pahit dan manis aku lalui sepanjang bekerja. yang manis maybe bila aku belajar something daripada apa yang aku lihat pada orang sekeliling, apa yang aku lihat berlaku depan mata aku sendiri, maybe Allah nak aku belajar sesuatu dari situ. yang pahit biar aku telan sampai lumat. andai ia sekeras dan sehitam arang, aku telan jua andai hanya itu yang mampu aku lakukan. 

okay stop merapu.

at rumah atuk

tahun ni tak dapat beraya sangat. just dapat raya beberapa rumah sedara je. boleh dikira guna satu tangan sahaja. seriusss. sebab sedara dengan kawan-kawan mak and ayah menghujani rumah kitorang. konklusinya tahun ni beraya dekat rumah sendiri je. raya rumah sendiri pun dapat duit raya apa. ngehss :)

so apa plan lepas raya? krik krik krik. duduk rumah goyang kaki. sebab penat sangat kerja bulan puasa hari tu.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. 
maaf zahir dan batin semua salah silap diri ini.


No comments:

Post a Comment