Saturday, June 29, 2013

i'm 21 already ???

Assalamualaikum. Haiiiii korang !

27 June 2013. Alhamdulillah genaplah umur diri ini menginjak ke angka 21. Dah tua rasa. Sebab dah ada angka 2 dekat depan. And dah takde angka 0 dekat belakang. Hukhuk. By the way, Alhamdulillah sangat-sangat Allah masih beri kesempatan untuk aku bernafas pada tahun ke 21 ini. Bertambahnya umur, membuatkan aku berfikir sebanyak manakah amalan aku. Adakah angkanya juga menginjak naik ataupun semakin berkurang ? iskk.

Tahun baru azam baru. Hope dah 21 tahun ni aku behave dengan lebih matang dalam segala aspek. Include fizikal dan mental. In sya Allah. Hope aku dapat selesaikan something or problem dengan akal yang waras,bukan hanya berfikir seperti orang yang tidak tahu membuat keputusan. Hope tahun baru ini aku lebih kuat dan tabah dalam menempuhi segala ranting kayu,dedaunan kering mahupun hijau,semak samun yang memanjang tidak ditebas,bebatuan yang tidak aku lihat besar kecilnya. Mohon diberi kekuatan. Ameen.

Thanks sangat-sangat pada yang wish birthday aku hari tu. Actually saje private daripada facebook sebab sengaja buat macam tu. Entah main hide and seek agaknya.

Thanks kepada korang yang wish di facebook,twitter and handphone. Really appreciate! Tak lupa juga yang wish dekat blog. And thanks my younger sister yang sweet siap call wish dari hostel. heee
Phone tak canggih nak screen short. So tak boleh display text di sini. Huhu. Thanks kepada Nabilah,Rahmah and Iman yang wish kat phone tapi aku tak boleh nak show kat sini. Tunggu aku guna handset canggih sikit laa ye. Hehe

Nabilah

Amirul


Fisher IPU

Pepira

Syasya #BabySyemi
Peja

Syam si kembar.

Kak Tieqa -gang minat KPop since matrik. so dia bg link lagu Roy Kim utk tatapan Cik Kode

Ain Dul

Tiqa

Umar kawan kecik-kecik


Safwan MPP

Blog Nisa' 



Actually ada satu lagi wish dari blog. Thanks orang tu. Thanks sangat-sangat. Saje tak nak print screen. Nak jadi sorang je baca :P

And tarappappaaaaaa dapat birthday present. Senanye dah lama tak dapat birthday present. Sebab dah tua-tua ni jarang dah sambut birthday. Lagipun aku memang jenis tak sambut sangat birthday ni.hahaha

Senanye dah lama kepingin nak beli dress trible ni. Puas cari kat fb nak beli online. Rezeki <3


Thanks BFF Nabilah ,Iman and Sittul sebab bagi dress yang comelllll ni ! comel angat !And kad yang comellll jugak. Sittul dok senyap je buat-buat tak tahu birthday aku. Rupa2nya ada plan dengan diorang ni. Nabilah orang first wish tahun ni *bagi award :P Iman plak saje je jadi orang yang last wish. Wkwkwk

Thanks atas doa-doa kalian. Thanks kepada semua yang wish and mendoakan. Sweet sangat. In sya Allah kalian juga mendapat keredhaan Allah,seperti apa yang kalian doakan aku. Happy birthday diri sendiri ! :D




2 comments:

  1. eyman mmg da ckp ngn aq..dy nk wish lmbt..so aq ckp kt dy bgos la..aq bkak..dy tutup..haahah

    ReplyDelete
  2. hahaa yekee. dah plan awal2 laa ni. patut laa tnggu iman tak wish2 .kehkeh :P

    ReplyDelete