Tuesday, September 04, 2012

4 bulan kemudian ...

Hai and Assalamualaikum ! :)

Tengok tajuk je dah tahu .ya Allah ,lama betul tak update blog .Aku rasa,kalau ada lori sampah dekat blogger nih ,dah lama dah dekat tempat pelupusan blog aku nih .HAHAHA
okay guys ,bila tengok balik last aku update blog adalah pd 3 may 2012 .And sekarang dah 4 sept 2012. mak aihhhh lama gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak update .
biasa lah busy memanjang ..Sebenarnya banyak benda nak story dalam blog nih .Tersangatlah banyak .Tapi tak sempat ..HUHU
Tapi,aku still nak cerita jugak cerita2 basi nih .HAHAA
btw, SELAMAT HARI RAYA  AIDIL FITRI ! masih sempat utk wish sebab kan kita still dalam bulan syawal kan .heee :D

1. Aku dah pun jadi senior sekarang nih sebabnya kitorang dah habis tahun 1 .yeayyy ! *best memang best tp result tak okay T.T

2.Habis je paper ari tu kitorang ada cuti sekejap .So dapat laa melepak dekat rumah .relaks kan otak .Tapi kejap je sebab nak kene balik Usim balik .Ada ALSP and ELSP .ape tu ? *English/Arabic Language Support Programe
mula-mula memang rasa malas gilaaaa nak pergi tapi sebab benda nih wajib Universiti ,so kitorang have to .HUHU .tapi bila dah habis rasa best plak .haha .Act kos aku ada 2 kelas je .and aku tak pernah pun rasa sekelas dengan diorang yang kelas lagik satu .So dlm LSP nih je laa kitorang dapat bergabung kelas .Tapi yg sedihnya ada separuh daripada budak kelas aku kene gabung dengan kelas lain yang bukan Kos kitorang .HUHU
Tapi yang buat aku rasa happy ialah aku baru tahu yang diorang nih sempoi jugak macam kitorang :D

3.And ada jugak benda best dalam tempoh 2 minggu LSP nih .heee *nak cerita jugak .ngehss
and i met someone .for the third time .after nih kitorang maybe dah terlalu susah nak jumpa .haaaa memang betul tekaan sebab kawan aku tu dapat tawaran belajar jauhhhh .jauhhhh sangat ..And i hope that person will remember this met always -7 july 2012 -
such a beautiful and exciting moments .thanks for being a kind one for me :')

4.Ahaaaaaaaaa ! aku adalah pekerja di kedai kerepek makcik aku .Act tahun lepas after habis matrik ,aku kerja kat sini jugak .And bila cuti semester hari tu makcik aku pun suruh aku kerja kat situu .
Gaji dia tak laa masyuk gilaa tapi takpe laa aku kerja je .Okay what daripada aku duduk rumah takde aktiviti kan ? Maken gemuks plak nanti .Opsss ! Mintak jauh .

5.Nak cerita time hari raya hari tu serius aku busy gilaaa sebab ramai sangat tetamu datang rumah .Kitorang pun tak pergi keluar beraya sakan sebab ramai kawan parent datang rumah aku .kawan-kawan aku ,adik2 aku lagi .
So,Kode di sini menjadi chef di rumah .Tolong mak masak .*wahahaaaa tolong je ^__^

BANYAK DUIT RAYA AKU DAPAT ! YEZZZA ! :D


And sekarang lepas raya aku dah tak kerja sebab dah tak banyak tempahan dah kan lepas raya .Tapi tahun depan aku tak nak kerja situ lagi kot .Aku ingat nak buat bisnes dengan makcik aku yang lain .Ada lagi sorang makcik aku kat JB .Sebab kalau kita buat bisnes sendiri nih lagi masyuk laa daripada kerja dengan orang lain..Lagipun,ada juga sebab lain .Tapi takpe laa tak nak cerita .HAHA

Okay .tu laaaaa apa yang jadi kat aku sepanjang tempoh 4 bulan menyepi ..

p/s : good luck di tempat baru :)

No comments:

Post a Comment