Sunday, December 11, 2011

rezeki masing - masing

Assalamualaikum ..
hari nih saja nak bercerita ..
hari jumaat lepas saya jumpa dgn seorang kenalan ..
lama juga tak jumpa *tak laaa lama mana ..

and nice ...saya teringin nak makan dekat Kenny Rogers yg bapak mahal tuh
serius mahal gilerr ..
mahal giler kan ? padahal makan 2 org je .. 



moral of the story : kalau nak makan sedap - sedap ,
tunggu bila dah kerja bagus nanti .makan laa apa yang nak dimakan .
ada duit ,semua bende boleh makan .
even kayu kayan ke batu bata pun boleh makan jugak .HAHA

borak punya borak ..
tetiba sampai ke topik biology ..
           saya saya dah tak amik subjek tuh ..*sedih je ..
kawan saya jangan cakap macam tuh .rezeki masing - masing kann ..

terharu je dengar .sedih jugak laaa .
nak jatuh air mata nih .tapi tahan je .nasib baik tak keluar ...
so kene laa redha dgn kos yg sekarang saya amik nih ..
mungkin rezeki saya kat bidang nih ..
and saya tumpang gembira je dgn kawan saya  ^__^

boring pergi satu tempat je ..
then kitorang pergi mall lain pulak .HAHA 
macam biase laa Mc Flurry tak boleh takde ..
makan ais krim plak

borak punye borak lagi ..
sampai tak sedar dah sampai destinasi yang dituju ..
and saya terkesima tengok kereta api panjang yang sangat bising tuh sampai 
saya terlupa nak bagi bende nih
dekat kaunter tiket ...LOL
tiket ke nilai : rm 2.30 saje
sengal gilaaa kan ? HAHA 
takpe laa buat kenangan ..LOL

for my friend :
thanks for today ..
saya akan ingat pesanan - pesanan pihak penaja .
lepas nih kene ikut nasihat penaja ..
insya'Allah ..
chayok2 ! kita boleh berjaya ...

p/s : study elok - elok ..
       lain kali kita makan kat foodcourt .






No comments:

Post a Comment