Saturday, November 26, 2011

Allah sayangkan kita

Assalamualaikum semua !
this is my first entry .since saya baru delete blog lama saya .and this is my new blog .HAHA.
setiap orang ada life sendiri .and korang semua punn ada life korang sendiri kan?
the truth is : our life journey are totally different .if there's a similar stories ,
that must be a single different there .right ?.haha .
in fact ,setiap manusia akan dihujani dengan pelbagai dugaan dalam hidup mereka .
i'm only 19 right now .and sepanjang 19 tahun saya bernafas di dunia nih ,
banyak dugaan yg saya tempuh dalam hidup.
*sebenarnya baru siket tuh .
absolutely not all moments dalam hidp kita nih manis .pahit pun  apa kurang nya .
tapi saya sentiasa percaya yang setiap perkara yang berlaku mesti ada hikmahnya .
"NOTHING HAPPEN WITHOUT A REASON"
saya pernah terbaca satu tazkirah nih ...

"bila berhadapan dengan ujian yang datang ,sebenarnya  ujian itu
tanda bahawa Allah sayang kan kita .
 nak tengok tahap keimanan kita .
jadi ,sentiasa think positive
dan bersangka baik lah dengan Allah .
hati akan tenang .insya'Allah "

what an awesome !
p/s : saya perlu kuat dalam menghadapi hari- hari mendatang ! beri aku kekuatan ,Ya Allah .

No comments:

Post a Comment